CORE cvičení

V prosinci mě trápily celkem silné bolesti zad a tak bych rád napsal, jak jsem se s nimi vypořádal. První krok v léčbě byla ingnorace, jenže když ani ta nepomáhala, nezbylo nic jiného než zeptat se někoho zkušeného ve zdravotních otázkách. Krok dvě byl na doporučení mazání zad každý večer speciální hřejivou mastí (výroba u ortopeda) a to prokládat několikrát denně prášky proti bolesti. Práškům se normálně vyhýbám jak čert kříži, ale musím uznat, že v tomto případě více než posloužily své věci. Díky nim se mi totiž uvolnily svaly, nesnažil jsem se bolest vyrovnávat, zmizela podrážděnost a záda o sobě čím dál méně dávala vědět. Jakmile byla záda alespoň trochu v pohodě, začal jsem opět běhat a více se hýbat, ovšem ne moc, ranní cvičení jsem stále vynechával. Lehký pohyb se ukázal jako správná volba a tak jsem na nový rok přidal i nové CORE cvičení. Snažil jsem se o podobné i dříve, ale jednalo se o soubor skoro 40 cviků, takže díky časové náročnosti při jejich provádění jsem se k realizaci dokopal pouze jednou za týden. To se ale s novým cvičením změnilo a teď ho provádím každý den kdy běhám. Mnou prováděné cvičení (provádím každý cvik po třech sériích) na videu níže:

Díky těmto několika cvikům je můj střed těla nyní ve vynikající formě a zvládám vše lépe něž předtím. Svědčí o tom i má kilometráž za leden, která se prozatím zastavila na 191 km a těch pár do 200 nebude žádný problém. Jen pro zajímavost, díky bolestem bylo kilometrů v prosinci jen 62!

3 komentáře u „CORE cvičení

  1. odkud jsi cerpal inspiraci pro dalsi CORE cviky, vsechno z youtube nebo muzes doporucit nejakou stranku/knihu atp… ?

  2. Předchozí CORE cviky jsem se snažil jet podle knihy Běhání od joggingu po maraton, kterou napsal Miloš Škorpil. Jinak dlouhé hledání na youtube až k tomuto videu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *